Essay Topic For An Argumentative Paper Powerpoint Presentation Pictures Free Astrophil And Stella By Sir Philip Sidney Summary What You Didn't Know About Creative Writing

Ćwiczenia ogólne

Poniższe edycje treningów „Zmień bojler na kaloryfer”, skierowane zostały przede wszystkim do panów, choć trenować je może kazdy. Wśród ćwiczeń znajduje się trening funkcjonalny i aerobiczna szóstka Weidera – czapki z głów przed tymi, którzy choć raz ukończą ją w całości. Do pobrania są także plany treningowe i wskazówki dotyczące diety, które po wydrukowaniu ułatwiają wykonywanie ćwiczeń także bez dostępu do komputera.

Ćwiczenia na brzuch - poziom podstawowy

W skład tego zestawu ćwiczeń wchodzą:
– spięcia brzucha leżąc,
– unoszenie nóg w leżeniu,
– spięcia brzucha z rotacją.

Ćwiczenia na brzuch - poziom średniozaawansowany

W skład tego zestawu ćwiczeń wchodzą:
– skłony tułowia z przyciąganiem kolan,
– skłony boczne ze sztangielką,
– nożyce.

Ćwiczenia na brzuch - aerobiczna szóstka Weidera

Coś ekstra dla osób lubiących wyzwania. Bardzo wymagający trening pod względem kondycji i wytrwałości. Ćwiczenia wykonujemy na płaskim podłożu, zwracając uwagę na dokładne wykonanie każdego ruchu.

Ćwiczenia na brzuch - poziom bardzo zaawansowany

W skład tego zestawu ćwiczeń wchodzą:
– allachy, czyli spinanie mięśni brzucha z wyciągiem górnym,
– unoszenie nóg w zwisie na drążku,
– skłony boczne na ławeczce,
– scyzoryki,
– przenoszenie nóg w zwisie na drążku.

Ćwiczenia na brzuch - trening funkcjonalny

To zestaw intensywnych ćwiczeń, które maja wzmocnić mięśnie, niekoniecznie rozbudowując masę mięśniową.

Dieta zbilansowana

Sam trening to nie wszystko. Dowiedz się jak prawidłowe odżywianie pomaga w osiągnięciu wymarzonego kaloryfera.